Spice simulace v browseru.

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Listopad 2 19:19:37 CET 2022

Díky za reakce.
1. Prodlužovat vektory nad délku cca 10000 není dobrý nápad ani v
nativní knihovně.
2. Čert ví, jak to uvnitř hospodaří s pamětí. C/C++ spravuje hromadu
manuálně a všechny parametry se předávají pomocí strdup(). Možná v
nativním programu to systém nějak uvolní při ukončení, ale tady to
zůstává rezidentně v browseru, je samo o sobě divné, že to funguje i pro
opakovanou simulaci. Snad by pomohlo udělat refresh stránky.
Prostě se mi nepovedlo najít něco jako destroy() pro to ngspice. Init()
to má.
3. Načíst vzdálený soubor pomocí fetch() asi neumí každý prohlížeč,
nejsem webař, detaily mi samo sebou unikají.

Ngspice může dělat blbosti i nativně, je dost citlivé na nastavení
parametrů simulace. Někde se prostě vyskytne singularita a je konec. Ale
obvykle to dá vědět.
Přeorganizovat ty okna není problém, ale berte to jako hračku, na
skutečnou práci to nikdy nebude. To by chtělo celý tým zkušených webařů,
schopných vychytat mouchy, které oni už znají, já to pracně hledám po
internetu a popisy řešení html/javascript jsou obvykle dost
odstrašující. Zlaté bare metal a nativní aplikace.

Mrazík