Spice simulace v browseru.

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Středa Listopad 2 18:28:51 CET 2022

On 02.11.2022 18:12, Miroslav Mraz wrote:
> Konečně jsem se dokopal k tomu dodělat alespoň nějaký simulátor obvodů
> v prohlížeči. Není to zase tak prosté, jak by se zdálo, ale ve
> firefoxu to zřejmě funguje. Prosil bych zase o report co je na tom
> špatně, i když předchozí blbiny se nikdo nenamáhal reportovat.
> https://kizarm.github.io/trafo/wasm/index.html
>
> Mrazík

No něco to dělá :-) Když chcete zpětnou vazbu, tak mě napadly jen dvě věci:

1) na root.cz občas vyjde něco o webassembly a C, konkrétně
https://www.root.cz/clanky/beh-aplikaci-psanych-v-c-ci-c-vyuzivajicich-knihovnu-sdl-v-okne-weboveho-prohlizece/

2) já jsem si místo canvas oblíbil generování SVG obrázku. Asi nemá
cenu, abyste to předělával, spíše je to námět pro vaše další hračky :-)

L.