Re: OT: Nástroj na měření rozměrů z obrázku

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Listopad 2 15:31:47 CET 2022

Když už je tu tolik řešení, přidám svoje:
Vložím do desky v Kicadu, udělám kótu délky podle známé části a cca
odpovídajícím směrem, resiznu obrázek aby seděl na kótu. Pak oměřím,
nebo okótuju co chci.

PH