Re: OT: Nástroj na měření rozměrů z obrázku

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Listopad 2 11:00:59 CET 2022

pouzivam sw. od usb mikroskopu "MicroCapturePro", kde je ta kalibrace
rucni podle obrazku. nekde se necha na fotce pravitko, nebo okotuje
znamej rozmer, rekne se mu kolik to je a pak uz meri ok.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín