Re: OT: Nástroj na měření rozměrů z obrázku

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Středa Listopad 2 09:06:51 CET 2022

Ja si obrázok vložím do Sketchupu. Nastavím veľkosť podľa známeho
rozmeru (scale). Potom buď len meriam, alebo použijem kótovanie a mám
okótovaný obrázok.
Jednoduché, rýchle a výsledkom môže byť okótovaný obrázok.
IK

Dňa 2. 11. 2022 o 8:47 Petr Zapadlo napísal(a):