OT: Win10 a vypnuti otravnych zvukovych oznamu

Úterý Listopad 1 11:18:55 CET 2022

Pak bych to řešil ještě na nižší úrovni. U těch zvuků je napsaný název
zvukového souboru, který to přehraje. Já jsem si někde místo toho dával
svoje, třeba takové nenápadné lupnutí pro zasunutí/vysunutí flashky.
Není problém ten soubor otevřít v audacity a buď ho změnit, nebo to
žbluňknutí nahradit tichem. Tohle vám snad v aktualizacích přepisovat
nebudou :-)

Anděl