Multimetr nebo lepe rucni osciloskop

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Listopad 1 10:52:28 CET 2022

Zdravim,

ano je to tak ... jak pise kolega nize tak v podstate neexistuje zadna
ekvivalentni alternativa (cena x vykon) takze v podstate je to jen
otazka zda je to pouzitelne a neni to vyslovene srac.

Co se tyka funkce a pouzitelnosti - jsem rad, ze jsem si vybral tuhle
verzi s oddelenymi kanaly, protoze uz jsem to nekolikrat pouzil, kde by
nebyla zadna jina moznost to udelat jinak.

Mechanicke provedeni je az prekvapive dobre (jen ten napajeci konektor
je takovej divnej, ale problem s nim neni v realu). Vetrak mi nevrci,
ale je az neprijemne hlucnej a bezi skoro furt (no to take docela topi).

Co se tyka vlastniho FW ...evidentne je to konecna verze a zadny upgrade
nebude, coz me trochu mrzi, protoze uz se mi parkrat stalo, ze zustane
obcas nejaky kus obrazovky neprekreslen...proste to trochu zblbne. Neni
to ale standard, ze by se to delo porad...jen jsem asi trefil nejakou
kombinaci operaci, ktera to zpusobila...pomohlo vyjet ze zvoleneho
rezimu. Nemuselo se to on/off.

Trochu me mrzi, ze by se asi vesla i vetsi baterka, protoze vydrz neni
buhvijaka. Az klekne stejne asi tam nacpu nejakou svoji.

Support Hanteku na muj dotaz nijak nereagoval...takze pokud byste neco
chtel resit tak je to asi marne.

Jinak ja z toho pouzivam jen velmi male a jednoduche penzum funkci.

RV