OT Rekonstrukce koupelny

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Úterý Květen 31 18:04:00 CEST 2022

Děkuji za vysvětlení. Uvidíme, jak to dopadne.... Zatím se mi zdá, že jsme
měli štěstí a stavební firma pracuje dobře, protože majitel je ze stejné
vesnice a už tam dva domy i svůj rekonstruoval.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba

út 31. 5. 2022 v 17:50 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>

>>> 777 584 558