RE: OT: E-bay - zrušení příhozu

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Květen 31 09:13:44 CEST 2022

Jestli se nepletu, tak je potřeba požádat prodávajícího a teď nevím, jestli to jde hned po příhozu nebo až po aukci. Nebo se může jednat o zrušení účtu.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Monday, May 30, 2022 10:41 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: OT: E-bay - zrušení příhozu

Dotaz...
Na něco jsem přihazoval na e-bay. chvilinku před koncem mě někdo přehodil. Mám screenshot.
Nojo, ale po konci aukce už tam ten "přehazující" zase nebyl. To je možné příhoz zrušit?
Pokud ano, je to nástroj, jak si z jiného ( falešného) účtu sám přihazovat a otestovat potencionálního kupce, kam až je ochcoten zajít....
Je možné na e-bay zrušit svůj příhoz? A jak? Na Aukru to nejde, tam je třeba požádat prodávajícího.

 <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail> 	 Bez virů. www.avast.com <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>