Re: zase prodloužení sbìrnice

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Květen 30 22:51:02 CEST 2022

...jste to napsal za mě...
Když jsem to četl, říkám si napíšu co se děje, ale pak jsem si to
rozmyslel, že nebudu zase za rejpala.

Mě by spíš zajímalo, když už jsme to tu začali řešit, proč velcí kluci když
ví, že jim to mrší diakritiku  a neumí s tím nic udělat tu diakritiku furt
používají.
Dá se snad psát bez ní a je to pak mnohem čitelnější.

S tím mám někdy problém, kus textu napíšu bez a kus s diakritikou.
Ale furt to není ten vopruz jako od WEKa ( a občas i jiných ...)

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>