Profily hlinik - eshop

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Květen 29 11:05:37 CEST 2022

diky.
email dorazil.
treba na prirezove plechy byla dobra firma NEVYKO. tam si clovek
naklikal prirezy, jakost plechu a bylo hotovo. cena byla za toto pohodli
vyssi, ale mel jsem vsechno na kliknuti presne na pocet. bohuzel uz
nefuguji, minimalne web. stejnou sluzbu jsem nikde jinde nepotkal.
jeste jedna zkusennost s prirezovou sluzbou. objednal jsem plechy 3mm
AW6082 ve dvou rozmerech. cena s formatovanim a dopravu cca 20kkc.
poslal jsem poptavku, dostal nabidku, odsouhlasil, prisla faktura, ja
dopredu zaplatil a pozdeji, kdyz uz plechy mely dorazit koukam, ze na
fakture oproti poptavce je jeden rozmer o neco vetsi. evidentne preklep
pri prepisovani, asi u fakturantky. tak tam pisu, jestli to je jen
preklep a oni bohuzel, prijde vam tento rozmer z faktury, proto posilame
fakturu k odsouhlaseni. ja ale potvrdil nabidku a u faktury max.
zkontroluju fak. udaje a nebudu porovnavat vsechny polozky a jejich
rozmery. tady slo jen o dva rozmery, ale co kdyby jich bylo 20 ? navic
fakturu a proplaceni ve vetsine firem dela nekdo jinej, nez ten co
poptavku zadaval. proste bida.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65