Niečo vyteká z VGA

Róbert Šuška suska.roobert na gmail.com
Neděle Květen 29 10:02:38 CEST 2022

Zdravím vospolok,

pred letom som si povedal, že vyfúknem prach z pc. To čo som uvidel ma nepotešilo. Na grafickej karte sa objavili dosť veľké fľaky. Po preskúmaní som zistil, že niečo vyteká spomedzi horného krytu a niečoho čo zakrýva na dps. Na fotke 02.jpg v smere štipiek som skúšal prejsť papierovým obrúskom v medzere medzi krytom a dps. Jemným pohybom som vytlačil trocha čírej slabo lepkavej hmoty bez zápachu. Chuť som neskúšal. 😊 Evidentne to vzlína smerom hore a moja otázka je. Je to niečo, čo by mohlo tú grafickú kartu zlikvidovať a až áno čo s tým? Resp. čo sa tam deje za chemický proces...? Grafika stála dosť peňazí a nerád by som o ňu prišiel.

https://uloz.to/file/ml7HsXA7uss7/01-jpg

https://uloz.to/file/JOVUXl89vhk4/02-jpg

https://uloz.to/file/HRtnzZKdQmWD/03-jpg

Ďakujem za odpovede.