Re: OT Mech strunovka a létající bordel z ní

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Květen 27 17:23:54 CEST 2022

No ano, mám takovou strunovku s velkoplošným tlačítkem, ale bohužel se
občas té země dotknu a struna se odvine moc . Dokonce mám pocit, že když
struna narazí do něčeho tužšího , třeba do obrubníku, tak se odvine taky.
Ocenil bych řešení bez tohoto geniálního vynálezu.  Zkusím to nějak
"vypnout ".

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez