Pb free pajka

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pátek Květen 27 15:30:34 CEST 2022

Já kupuju olovnatý cín u Elektro Ivičič. Minule jsem jim ho vykoupil,
ale objednávají ho ve velkém množství. Dělá se s ním dobře a oproti tomu
co jsem měl kilovku přímo z kovohutí se líp roztéká (stačí mu menší
teplota). Kilovka ale moc láká nenechavé okoloidúci kolegy, aby si
kousek odmotali, poznám to když konec není utavený, ale utržený.