Hledam Am29F040 DIL

Pátek Květen 27 14:50:01 CEST 2022

Ty redukce se dají koupit hotové, pokud se to tam fyzicky vejde, nedávno
jsem tu řešil do historického notebooku ROM paměť v DIP40 a jeden hodnej
člen ji naštěstí měl, naprogramoval a poslal. S případnou redukcí z PLCC na
DIP by ten notebook ale nešel složit.

http://www.hezkyden.cz/shop/redukce-smd-plcc-dip-dil-dps/

P.K.