Hledam Am29F040 DIL

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Květen 27 14:30:28 CEST 2022

Pratele, kolegove,

nemel byste nekdo k odprodeji dva (nebo i ctyri kousky) EEPROM 29F040
(paralelni flash, 512k*8) v DIP32 pouzdre? Porad tu resim nejakou kolejovou
archeologii, a kdyz uz se mi podarilo pameti z neceho vydolovat a precist
(ve firme se nasel Smartprog), tak jsme zjistili, ze data nemam do ceho
nahrat :) Vzhledem  k tomu, ze je to soucast nejakeho ozivovaciho /
servisniho pripravku, tak jich nepotrebuju stovky, ale staci mi idealne
ctyri, nebo alespon dve.

V TME je sice maji, ale v PLCC nebo TSOP, coz by znamenalo udelat nejake
desticky na redukce a tak dale, na to nejak neni cas. Kdyby se par kousku
naslo v DIP32, byl bych velmi zauzlovan.

Pavel Kutiuna