Re: Monitoring internetové linky

Pátek Květen 27 10:47:38 CEST 2022

Mám VMG3312-T20A (asi rok, kupovaný nový, občas ho musím restartovat) a
nechal se inspirovat a koupil Comtrend vr-3031eu z Aukra - ale chová se
nějak divně, ve chvíli, kdy připojím DSL kabel, tak padne Wifi (nejde ani
LAN), tzn. když mám puštěný na notebooku ping adresa_modemu -t, odpovědi se
vrací do té doby než připojím kabel z telefonní linky.

Je vadný nebo dělám něco špatně? Podpora na webu O2 už pro tenhle modem
není, tzn. ani upgrade firmware (teď je
tam RA41-412TO2-C09_R01.B2pv6F039j_rc3.d24m_2014-12-16).

Elyty 100M jsem vyměnil.

P.K.