RE: Sledování kočky - pokračování (přepojeno z GPS)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Květen 26 19:48:19 CEST 2022

Když neznáme skutečné doby letu signálu, ale právě jen jejich rozdíl,
není moc jak kreslit kružnice. Pak přichází ke slovu definice hyperboly,
jako křivky, kde všechny body na ní mají konstantní rozdíl vzdáleností
od ohnisek.

A ohniska, to jsou třeba střední a krajní auto v Tamaře, dva GPS
satelity, pozice dvou přijímačů toho nového leteckého navigačního
systému, jak tu byl zmíněn, či vysílačů lodního navigačního systému z
videa pod tím leteckým.

Takže když známe pozice ohnisek a vygůglili jsme si rovnici hyperboly,
(sem patří obrázek z
https://www2.karlin.mff.cuni.cz/~portal/analyticka_geometrie/kuzelosecky.php?kapitola=hyperbola)

nepřijde mi to moc složité. Asi by to zvládlo i AVRko.

PH