technicka - vypnuti GPS nad casti uzemi

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Květen 26 14:24:01 CEST 2022

Priznam sa, ze mi ten koncept hyperbol nikdy nesiel do hlavy.
Nakreslit si to ako kruznice dava vacsi zmysel.
A vypocet je trivialny je to len sustava diferencialnych rovnic (nelinearnych).

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Šerých Jakub
Sent: Monday, March 21, 2022 6:50 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: technicka - vypnuti GPS nad casti uzemi

JJ, s tím vojenským to je jasné, ale pořád si myslím, že zarušit civilní signál tak, aby si toho skoro nikdo nevšimnul a přitom to ukazovalo s velkou chybou je lepší než na první pohled ukázat, že to vůbec nefunguje. Ale jsou to stejně jen čiré spekulace, osobně si myslím, že vypínat to v konfliktu by bylo spíše kontraproduktivní (jsou na tom závislé obě strany).
Mimochodem, jestli to dobře chápu, vojenský kód se vygenerovat dá v pohodě (je IMHO veřejně známý algoritmus), jen ta sekvence je příšerně dlouhá (jestli si dobře pamatuju cca 10 dní při 10Mbps) a finta je v tom, že se z ní používá jen kousek a právě pointer na jeho začátek znají jen ti, kdo ho znát mají.

Jakub Šerých