Re: Sledování kočky - pokračování

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Květen 26 10:35:03 CEST 2022

Moje představa byla, určit jen směr. A protože zaměřovač bude na
balkóně, 2,5 patra nad rovinu výskytu kočky, měla by se nacházet na
průsečíku kočičí roviny a směrem definované polopřímky. Je tato úvaha
správná?

A pak mě napadají zádrhely, které nevím jak moc jsou vůbec reálné, nebo
naopak fatální:
- Stabilita fázového zpoždění LNA, např. závislost na síle signálu.
- Totéž pro SAW filtr.

PH