Re: Sledování kočky - pokračování

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Květen 26 08:57:27 CEST 2022

Podle mě bude problém koexistence s dalšími systémy pracujícími v tomto
sdíleném pásmu. Aby se to dalo využít tak budete muset pracovat s přesnými
kmitočty a s úzkými filtry na přijímacích...
I tak si myslím že to je v amatérských podmínkách spíš utopie vzhledem
šíření a odrazu těchto signálu. Zpracovat signál tak aby to bylo přesné
nebude vůbec jednoduché....bude třeba použít speciální modulace atd.