LCD - Citroen Grand Picasso

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Květen 26 08:07:43 CEST 2022

takhle bych to presne videl. mam nejezdeno tesne pod 1mil km a doma
bydlel postupne s1000, s120, opel senator 3.0, sforman, citoen
xantia(3x), ford fiesta xr2(2x) i nafta, s_octa_tdi, passat(4x)tdi, audi
a3 a jeep grandcherokee. vsechno starsi auta, koupena jak to proste
prislo, nebo bylo vyhodne, pripadne byly penize. zadny zasadni poznani
ke znackam :-) pro me  dulezita svoboda u starsich vw/skoda, dostupnost
solidni diagnostiky pro kazdeho. kdybych mel kamose, co ma servis
renault nebo lancia, no tak si mozna koupin auto, co se mi bude snadno
servisovat, pokud se mi primo od pohlůedu na nej nebude delat zle :-)
hlavni je si zvolit auto na ktery mam penize vcetne mozneho max.
servisu. abych pak neziral, ze na aute za x penez me prvni servis
automaticky prevodovky stoji stejne x penez jako to auto :-)  u novych
aut je pro me pridana hodnota uplne mimo, ackoliv jsem se novejma
sluzebakama neco najezdil. pokazdy jsem kroutil hlavou, proc ty plechy
na kolech stojej jak 1/2 moji hypo, ktera ma alespon do budoucna nejakej
vyznam.
tomik.

--
AJT SERVIS s.r.o.