LCD - Citroen Grand Picasso

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Květen 25 23:51:53 CEST 2022

Uz som to sem asi kedysi pisal. Kolega mal C5. Pocas zaruky bol kazdy 1
az 3 mesiace v servise menit nieco, co sa pokazilo. Po 7 rokoch a 110tis
km mu zahorel filter pevnych castic, od ktoreho sa chytil spodny kryt
motora a odspodu mu obhorel motor (kable a hadice znicene). Stalo sa to
pocas jazdy. Stastie mal, ze si to vsimol sofer za nim, vyblikal,
vytrubil a ked kolega nevedel co sa deje, tak ho obehol a maval na neho
ze zastan. Druhe stastie bolo, ze sa to stalo vo velkej obci, kde maju
hasicov, prisli rychlo a preliali motor vodou. No a Citroen to ako
vyrobnu vadu neuznal, hoci filter mal interval vymeny 180tis km. Kolega
chodil na servisne prehliadky poctivo kazdy rok aj po skonceni zaruky.
Oprava by bola nakladna, ponukli mu nejaku zlavu na pracu. Tak to auto
strelil za male peniaze.

miro