Pb free pajka

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Květen 25 23:18:22 CEST 2022

Tak nemusím, ale jednou na to stejně dojde a jednou olovo doma dojde. A
raději než ho spotřebovat teď tak bych si ho nechal na nejake speciální
účely. Sice by to člověk asi někde splašil, ale když bude hezky spoj
bezolovem tak nevidím duvod používat na bastleni mene dostupné olovo.

U toho videa mě docela prekvapilo jaké tam jsou rozdíly. Taky jsem tu měl
olovo od Číňanů, které vůbec nefungovalo. S tím se nedalo pajet a jelikož s
pajeckou pracuji sem tam cca 30 let a s takovou "sračkou" jsem nikdy neměl
tu čest pajet tak jsem z toho usoudil, že to špatné olovo, které se mi
dostalo do ruky bylo z kategorie, že se něco takového dostane člověku do
ruky jednou za x desítek let. Ale když jsem vzal poprvé do ruky bezolovo
tak to byla hned první špulka, která moc nefungovala a podobala se tomu
čínském Pb šrotu... což mě docela zarazilo a říkal jsem si "aha, pozor, s
bezolovem to asi nebude jednoduché...".