Pb free pajka

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Středa Květen 25 21:59:18 CEST 2022

Zdravim,

> proč chcete pájet bezolovnatou pájkou?
predpokladam, ze nechce. musi :)

BTW: tento tyden jsme dostali do prace nejakou PCB do zarizeni, na kterou kolega nevericne koukal:
- matne spoje
- cin je spis v kulickach, nez pekne roztekly kolem spoju
- vypadalo to tak, ze staci deskou poklepat o stul a minimalne pulka smd soucastek odpadne
... atd

tak jsme ten 'poklepovy atest' opravdu udelali: nic neodpadlo.
a kdyz jsme tu desku zapojili, tak (kupodivu) slapala.
jsem jim sice hned rikal, ze to je to pbfree, proto ten 'dizajn'.
ale priznam se, ze to bylo silne kafe uz i na mne

:)

  Sam