bluetooth usb adapter s vetsim nez beznym dosahem, hlavne audio pro sluchatka overeny/vyzkouseny ?

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Středa Květen 25 17:46:37 CEST 2022

Zdravim,

osobne pouzivam starvi generaci od tohoto Marshallu
https://www.czc.cz/marshall-major-iv-bluetooth-cerna/311135/produkt

notas mam na poschodi v jednom rohu rodinneho domu (8x10m).
bez problemu chodim po dome a posloucham (v druhem spodnim rohu, tzn pres strop a cca 3 zdi).
a klidne vyjdu i na zahradu, vzdusna zdalenost cca 8-10 m.

ale muze to byt opravdu na hrane pouzitelnosti.
zrejme zavisi i na sile/kvalite signalu z notasu (a samozrejme asi i na ruseni okoli).
trebars mobil na tak velkou vzdalenost poslouchat neumim.

takze nezbyde asi nic jineho, nez vyzkouset.

:)

  Sam