servis lenovo ?

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Středa Květen 25 15:17:38 CEST 2022

Uz jsem to zkousel viselo to na ruznych nabijeckach ruzne dlouho on se vzdycky pochlapi, pokusi se spusti a zdechne. Pripadne zacne zobrazovat nabijeni na displeji a zdechne taky 😊

J.V.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of ok1uga na volny.cz
Sent: středa 25. května 2022 15:06
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: servis lenovo ?

My používáme několik stovek podobných nebo stejných tabletů. Řadu jsem jich dostal s tím že jsou nefunkční a nenabíjejí. Učivatel je nechal totálně vybít. Bylo jen potřeba nechat to na nabíječce dostatečně dlouho - desítky minut, hodina, dvě... A pak už šel tablet zapnout. Co to udělalo s baterkami jsem neřešil.

Není to i Váš problém ?

    Martin.

Martin Hanek