servis lenovo ?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Květen 25 14:38:39 CEST 2022

A nie je spravne riesenie namiesto 100R tam dat novu baterku?
V ochrannych obvodoch to asi nebude proste padne jej kapacita
a uz sa neda nabit. Viem si predstavit nasledovnu situaciu:

Pouzijem tablet az do uplneho vybitia
Baterka je minimalne tepla ak nie horuca.
Tablet vychladne, baterka ma este nizsie napatie ako za horuca
Obvody si povedia ze takuto baterku uz nabijat nebudu.

Dalsie riesiene mi napada ktore som videl u mojej starej mamy:
Tyka sa 4.5V plochej baterie ale dalo by sa pouzit generalne. Ked uz slabo svietila, vybrala ju,
polozila na chvilu na sporak a baterka svietila ako nova (chvilu).
Cize polozit tablet na chvilu na sporak a zacne sa nabijat.

Ked tu teda mame toho 65/25 rocneho oslavenca

☺

j.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Martin Hanek
Sent: Wednesday, May 25, 2022 1:57 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: servis lenovo ?

Na Ali je displej asi za 53USD, zalezi zda se Vam to vyplati.
Pokud to bude tou podvybitou baterii, tak jsem tam napodruhe pridal diodu v serii s odporem cca 100R - zapojene mezi + na USB konektoru a + polem baterie.
Pokud se baterie vybila moc a netekl do ni proud nabijecimi obvody, tak pres diodu a odpor se pomalu nabijela, napeti rostlo, az ji ochranne obvody znovu pripojily.

Martin Hanek