servis lenovo ?

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Středa Květen 25 13:40:06 CEST 2022

Ja mam podezreni ze to je presne ten problem, kdy baterka potrebuje externe nabit.

Je to jednoduche bud prdne pri oprave nebo ho ronou vyhodima to me teda dere.

A ano taky nemam rad zarizeni, ktera se nedaji poradne rozebrat, al ev posledni dobe nemam moc na vyber ☹

J.V.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Martin Hanek
Sent: středa 25. května 2022 13:32
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: servis lenovo ?

No pokud se tam leze přes displej, tak taky může při rozebírání prasknout, nemám taková zařízení rád.
Pokud nenabíjí, může to být USB konektorem, ale taky jsem se setkal s Acerem, který se tak hodně vybil, že ochranný obvod baterie ji odpojil a netekl do ní žádný proud při nabíjení.
Pomohlo ji nabít externě, pak to zase fungovalo, než se baterie vybila a obvod ji opět odpojil.

Martin Hanek