[OT] Pomoc uprchlikum z Ukrajiny - sbirka na pneumatiky

Středa Květen 25 12:27:40 CEST 2022

Přátelé,

já jsem počítal, resp. doufal, že někdo si odpustí dvoje viržínka a pošle
pár drobných a když se nás sejde dost, dá to na nové pneu... nebylo potřeba
vybrat na nové auto :-)

Opravdu se nemusíte omlouvat, že jste neposlali dost :-) Každý podle svých
možností, proto je to sbírka, bylo to zcela dobrovolné, to jsem psal hned
na úvod.

Zbytek peněz jsem jí poslal na účet, nenechal jsem si ani korunu. Vzhledem
k tomu, že přijeli v březnu a sbalení jen do krátkého clia, budou se peníze
hodit mj. i na oblečení / boty. (Zimní boty v létě moc neunosíte.)

Jinak si myslím, že admin stopnul to paralelní vlákno o frustraci, zde je
to o pomoci potřebným, proti tomu snad nikdo nic nemá :)

A taky všechno nejlepší!

P.K.