LCD - Citroen Grand Picasso

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Květen 25 12:14:43 CEST 2022

Ano! Tak pod to se podepíšu.

307 zateklo do BSI jednotky a auto si dělalo co chtělo. Věčně nějaké
problémy s elektrikou zoxidované kontakty při startu se všechno rozsvítilo
začaly stírat stěrače a nešlo to zastavit... v servisu si s tím nikdy
pořádně nevěděli rady.  Nebylo chvíli aby tam něco nesvítilo neprodávaly
blinkry furt problémy se zeměmi u světel .  Pak odešel snímač na klice,
benzinové čerpadlo, stále nějaké problémy s benzínem v nádrži se dělal
podtlak nebo co. Jednou trošku déle start a shořel startér. Naštěstí to
nebylo moje auto Jen jsem se kolem toho točil protože jsem se točil okolo
majitelky která ale časem pochopila a prodala ten šrot.

středa 25. května 2022 Ondřej Janovský <ondrej.janovsky na alarex.cz>