[OT] Pomoc uprchlikum z Ukrajiny - sbirka na pneumatiky

vladimir na hkfree.org vladimir na hkfree.org
Středa Květen 25 11:45:02 CEST 2022

Všechno nejlepší,

Taky už můžeš jezdit v Praze MHD zadarmo 😊

Vladimír

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of J. Polívka
Sent: Wednesday, May 25, 2022 10:47 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: [OT] Pomoc uprchlikum z Ukrajiny - sbirka na pneumatiky

Ač to Admin stopnul tak si dovolím, snad mne nevykopne když jsem tu už určitě 25 roků.
Navíc mám dneska narozky, 65 tak bych poprosil o shovívavost.
Poslal bych taky více ale měl jsem Medvídka v servisu a vypadalo to tak na 40 a nakonec to nebyla převodovka ale jen něco v kulise na řazení.
Tak jsem si nechal udělat ještě pár drobností a i s velkým dýškem to dalo 2700.
Milionářem už jsem také byl :-)
Tuším asi kdo těch 5000 poslal ale tajemství je tajemství.
Hezký den všem,
Jindra Polívka