step-down skoro do zkratu

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Květen 24 07:20:55 CEST 2022

A keby tie 2m drotu mali tych 0.15 ohmu?
Pripadne dat to do silikonovej buzirky aby to nepalilo
A pet flaska moze ist prec.

j.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Vojtech Petrucha
Sent: Monday, May 23, 2022 6:24 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: step-down skoro do zkratu

přičíst napětí LED, to mi přijde trochu divoké?

přiznám se, že mi není moc jasné, jestli mohu vzít například LTC3851A-1 (nebo jiný buck controller)  a nějaký rail-to-rail OZ a napětí pro feedback pin  zesílit třeba 10x.

a také mi není jasné, jestli si mohu dovolit zesílit napětí na snímacím rezistoru proudu, místo jakože toho výstupního a udělat tak tedy zdroj proudu, i když to v případě té nula Ohm zátěže bude skoro to samé..  jestli by to pak nemělo nějaký problém se stabilitou?

což možná trochu souvisí s tím, že jsem asi nikdy moc neřešil jaký přesně je rozdíl když má regulátor v datasheetu uvedený control mode napěťový nebo proudový...

díky

v,

> Od: "Vláďa Anděl" <vaelektronik na vaelektronik.cz<mailto:vaelektronik na vaelektronik.cz>>
> Komu: hw-list na list.hw.cz<mailto:hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 23.05.2022 16:31
> Předmět: Re: step-down skoro do zkratu

Trochu to zapojení přiohnout a ke vstupu FB nějak přičíst toho 1,3V?
Předpokládám, že tam máte potenciometr, nějak tam "připašovat" napětí
ledky?
Datasheet měli tady
https://www.laskakit.cz/user/related_files/xl4016_datasheet.pdf

Anděl