elektroauto, povoden, zaplaveni vodou ?
Petr Labaj
labaj na volny.cz
Pondělí Květen 23 13:16:34 CEST 2022
Čekal bych, že na to bude myšleno. Samotné baterky budou asi hermeticky
uzavřené. A aby byl uzavřený nějaký první stupeň elektroniky, který tu
baterku připojuje/odpojuje od zbytku auta, to asi taky není nic
neřešitelného.
Těch e-aut už jezdí dost. Pochybuju, že by ještě nikdy nedošlo k tomu,
že některé skončilo pod vodou. I když ne třeba povodeň, tak po havárii
někde v řece.
Koncept všenahrazující elektromobility je možná hloupý. Ale vývojáři, co
to dělají, podle mě hloupí nejsou.
PL
*********************
Dne 23.5.2022 v 8:10 Stanislav Šmejkal napsal(a):
> To samé co s běžným současným autem - odpis. Baterky předpokládám
> utěsněný má, resp. při povodních se utěsní i to, co úplně těsné
> nebylo. Ono povodňové bahýnko je lepší než kdejaká izolace.
>
> U elektroauta je jedna výhoda. Koumáci jej spíše neprodají jako ojetinu.
>
> Standa
>
> Dne 23.5.2022 v 6:41 ajtservis napsal(a):
>> hezky den.
>> vcera mi manzelka polozila otazku, co se stane s elektroautem pri
>> povodnich ? kdyz bude zaplaveno. jestli ma ty baterky nejak utesneny
>> ? otazka asi padla v souvislosti s necim co bezelo zrovna v tv, to uz
>> nevim. zjistil jsem, ze sam nevim a ani nemam zadnu teorii. normalni
>> baterka = nizke napeti, neni co resit. co by se asi tedy stalo, kdyz
>> to je v aute pospojovany do xxxV ? musim byt priste pripraveny dat
>> manzelce odbornou odpoved :-).
>> tomik.
Další informace o konferenci Hw-list