elektroauto, povoden, zaplaveni vodou ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 23 13:16:34 CEST 2022

Čekal bych, že na to bude myšleno. Samotné baterky budou asi hermeticky
uzavřené. A aby byl uzavřený nějaký první stupeň elektroniky, který tu
baterku připojuje/odpojuje od zbytku auta, to asi taky není nic
neřešitelného.
Těch e-aut už jezdí dost. Pochybuju, že by ještě nikdy nedošlo k tomu,
že některé skončilo pod vodou. I když ne třeba povodeň, tak po havárii
někde v řece.

Koncept všenahrazující elektromobility je možná hloupý. Ale vývojáři, co
to dělají, podle mě hloupí nejsou.

PL