Re: Taky sobota: Soutěž v elektronice

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Květen 23 11:13:36 CEST 2022

Link opravím večer.

Tam co jezdily 2 najednou, byly na protilehlých stranách. Takže musela
bejt 0 na obou výstupech RS najednou. Ale nebyly zkratovaný na GND.

1 LEDka blikala, tedy jedna LEDka blikala:-)
A ano, nehýbala se. To samé s tou svítící.

Už nevím, zda obě varianty, jen ta svítící, nebo jen ta blikající,
nebyla vždy ta samá a po delším vypnutí napájení se mohla zjevit jinde.
V případě svítící je to jasné, do čítače jen nejde CLK. Ostatní varianty
fakt nevim.

Proč by mělo lidi nasrat, když u součástek najdou paírek s textem:
T1: marking 3F
T2: marking AY3
?
(jo a už to samozřejmě nebude na soutěže, tam je vždy novinka, ale na
běžné použití při kroužcích a možná i prodej)

PH