repas zoxidovanej pruzinky z ovladaca

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Květen 22 10:45:21 CEST 2022

dik za info.
pokud by bylo info, kde koupit "nekousaci" byl bych zavazan. mockrat
bych ten kartacek pouzil, ale vzpomenu si na opruz s tema vlaknama a
zase ho strcim do suplika. soucasny koupen pres kamarada, znacka podle
napisu "BERNSTEIN 2-166". podle duveryhodne znacky by to melo byt TOP ..
no neni.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65