Step-down s ir2104

Sobota Květen 21 22:19:51 CEST 2022

Ta kapacita C4 a C5 nejspíš bude dostatečná. Problém bych viděl trochu
jinde. Ten budič IR2114 je dost slabý, má tuším 290 mA. Pokud ty "lepší"
tranzistory otvírají při nižším napětí a k tomu jejich větší kapacita,
je možné že se tím prodlouží rozepnutí tak, že na to dead time nestačí a
druhý tranzistor začne otvírat dřív. Pokud se otevře na desítky ampér,
vytvoří to pořádné zákmity. Takže zkontrolovat, co se děje během dead
time. Jestli skutečně tranzistor zavře se většinou pozná tak, že se
přestane projevovat zpětnovazební kapacita a napětí na G začne padat
rychleji. Mělo by to mít dostatečnou časovou rezervu a pokud né, chce to
silnější budič, nebo zůstat u tranzistorů s menší kapacitou.

Anděl