Re: Umístění převaděče OK0D na Lysé a radioamatérská chata

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Květen 21 19:43:00 CEST 2022

Dobrý večer, prosím vás co se tu děje? Co to tu vyvádíte s tou anténou ?
Zkoušíme spojení odrazem od Měsíce.
A s kým?
No s jedním radioamatérem z USA.
A on tam nemá telefon?