Re: Umístění převaděče OK0D na Lysé a radioamatérská chata

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Sobota Květen 21 16:16:54 CEST 2022

Ahoj všem,
já jsem na tom začínal a poslouchal takové bohy té doby jako byl a je
OK2BUH aby se mi to rýmovalo a podobné borce.
Pak to na nějakou dobu zazdila jedna naše služba bo tam nasadila hlasové
vysílání s vysokým výkonem.
Ač můj hlas v této komunitě byl hodně slyšen a respektován, tak tomuto
jsem zabránit nedokázal.
Bylo za tím něco politického a přes to nejel vlak jak se říká. Na cca 4
hodiny úplně na 80m zazdili
českou část spektra.
To jsem odbočil a tak se vrátím a stejně jako fonokluby tak to je ve
většině případů i s kinokluby.
Vím, že některé fungují. Jinak Kroměříž mám moc rád a občas v noci
zopakují v TV vojenské hudby
z Kroměříže a mně se to prostě hodně líbí.
Hezký den a víkend,
Jindra Polívka