repas zoxidovanej pruzinky z ovladaca

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Sobota Květen 21 15:58:33 CEST 2022

No, když pominu že vám asi nevytekly alkalické, ( i ta možnost je ), ale
normální baterie tak asi jedině obrousit a očistit a ošetřit.
Jinak jsou tu v ČR minimálně dvě firmy, jedna určitě v Pardubicích a
druhá ??? které dodávají přesné kopie dálkových ovladačů.
Koupil jsem dokonce k málo známému STBoxu a k TV Sony. Cena takového
ovladače byla cca 250 Kč.
Já dnes taky budu měnit baterie ale to si budu po návštěvě Bauhausu hrát
na instalatéra.
Hezký víkend všem.
PS: Cítí se po cca měsíci snad konečně zdráv a opět v pracovním procesu
pod vlastním vedením.
Byla to totální ztráta veškeré energie. 2x kdysi Covid a nyní ??? Nevím.
Jindra Polívka