Re: Umístění převaděče OK0D na Lysé a radioamatérská chata

Sobota Květen 21 15:21:56 CEST 2022

Kdysi dávno, cca před 40 lety jsem poslouchal pásmo 80 m a bylo tam
docela živo. Pak jsem to zkusil někdy možná před 15 lety a připomínalo
mi to klub důchodců.

Ale ono je to takhle asi se všemi zájmovými činnostmi. Dlouhá léta jsem
byl členem Českého fonoklubu a když byly setkání, třeba kroměřížská
fonoralye (natáčení reportáží ve vesnicích okolo Kroměříže), sešlo se
tam i přes 50 lidí. Udržuju stránku fonoklubu http://www.fonoklub.wz.cz/
. Celý fonoklub držel jeho předseda Jarda Halama tak, že uměl na
ministerstvu kultury správně vysvětlit, proč nám mají poskytnout dotace.
Když Jarda zemřel, nikdo to už takhle nechtěl dělat. Ale už před tím
členů dost ubývalo. Staří umírali a mladí neměli zájem. Přece jen záznam
zvuku na magnetofon prožíval největší slávu v 60. letech. Fonoklub byl
členem mezinárodní organizace lovců zvuku FICS a bez peněz jsme nebyli
schopní jednpu za 5 let uspořádat mezinárodní setkání - a tak jsme se
zrušili.

Teď koukám, že stránku fonoklubu někdo "ukrad" a strčil na facebook
společně s libereckou Interfonou. Je tam uvedený nějaký mail
cesky.fonoklub na hotmail.com <mailto:cesky.fonoklub na hotmail.com> a když
jsem tam napsal, vrátila se mi hláška, že mail nefunguje.

Anděl