Fejkovy ACS758-050B

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Květen 20 12:25:23 CEST 2022

U té reklamace je sice fajn, že prodejce vrátí pár korun za fejkové
součástky.
Jenže často jsou už mezitím osazené na deskách. A proti tomu je těch pár
korun jen něco jako tuzér.

Jednou jsem koupil spínané regulátory MC63034. U nás, od jinak
osvědčeného obchodníka.
Fungovaly skoro dobře, až na jednu maličkost. Nefungoval u nich vstup
zpětné vazby.
Takže na výstupu místo 5V daly třeba 22V.
To je pak ještě zábavnější, protože se nemění jen ten chip, ale deska
jde do šmelcu celá.

Naštěstí to bylo při rozjezdu výroby, takže jsem na to přišel u první
testovací desky.
Stát se to později u rozjeté výroby, tak to nechci ani domyslet.
Nebo při při koupení nové dodávky nějaké součástky (teoreticky) stejného
typu od stejného prodejce uděláte vždy nové testovací kolo?

PL