[OT] Pomoc uprchlikum z Ukrajiny - sbirka na pneumatiky

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Květen 18 23:00:00 CEST 2022

Myslím že když se vybere více tak se nic nestane.
Aspoň si paní nebude myslet že všichni Češi jsou takové
svině co někomu prořežou gumy jenom proto že je z Ukrajiny.
Jindra Polívka