Eagle: Vyrez v desce

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Květen 18 21:10:06 CEST 2022

Klasickej problém bývá v tom, že jsou dvě čáry blízko sebe, ale není to
jedna čára.
Když děláš import, tak ten importér vypíše "skript".
Ten skript ibsahuje jako zásadní část příkazy wire a za nimi spoustu
souřadnic v závorkách. Ty souřadnice se musí překrývat na všechna
desetiná místa. Ideálně jen jeden příkaz, kterej má na začátku a na
konci to samé.

Jo a pozor na to, jestli jsi si naimportoval dxf jako polygon, tak to je
ti k ničemu (v mojem eagle na konci "prefer polygon output") to je špatně.
Pošli alespoň začátek toho skriptu, co ti to ukazuje.
V příloze je příklad, jak je to špatně.