Re: Venkovní kabelový svazek

Tomas Chvatal tchvatal na fordiag.cz
Úterý Květen 17 23:00:42 CEST 2022

Já měl zip páskama přídělaný Nanostation na střeše více jak 10 let, bych
řekl.
Ale je fakt, že ty pásky byly dodané s tím Nano, tak možná "lepší oddíl".

s přáním hezkého dne / best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na fordiag.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Jindrich Fucik" <FULDA na seznam.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 16. května 2022 13:54
Předmět: Re: Venkovní kabelový svazek

Tak to mám asi nějakou atomovou verzi. koaxiál na střeše mám připáskovanej
alespoň 15 let a už se mi podařilo i o pásku opřít žebřík a pořád bez nějaké
změny.
Takže asi existují i UV stabilní verze. A ta co prodávali v bauhausu před
dvaceti lety, tak ta stabilní je opravdu dost.

---------- Původní e-mail ----------