KICAD - velikost instalace, pripadne vypomoc s exportem pcb do dxf.

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Květen 17 21:53:36 CEST 2022

GIMP, Google Chrome ukáže jen rámeček, Firefox nic. A patrně bude
záležet i na verzi Kicadu. Ten Export mi ve verzi 5.0.2 funguje, jsou
vidět zelené spoje, ale jen pokud exportuji pouze desku, nikoli celou
stránku. Je to zkrátka divné, pokud GIMP nic neukáže, je něco špatně.

Mrazík