Formát SVG - bylo KICAD - velikost instalace, pripadne vypomoc s exportem pcb do dxf.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Květen 17 21:32:21 CEST 2022

Jsem sám, komu SVG připadá jako divný formát?
Mám pocit, že snad v žádném jiném formátu není takový bordel.

Jednak soubor z různých programů vypadá vevnitř úplně jinak. Pokud se
podívám třeba na DXF, tak to je z různých programů pořád přiměřeně
podobné. Třeba jako různé rasy psů. Ale u SVG to vypadá jako úplně různá
zvířata, občas jako kůň a občas jako žížala.

Navíc ty exporty jsou vytvářené různě. Někdy mají absolutní souřadnice,
někdy relativní. A to třeba i u různých verzí jednoho programu (např.
Aspire). U jedné verze je to absolutní a položené na 0:0, ať je výkres
namalovaný třeba s offsetem. U jiné verze je to absolutní, a zachovává
offset. A u další je to pak jen relativní.
Navíc mnohé programy berou SVG z nějakých zdrojů, ale z jiných ne.

Mám pocit, že kdyby takhle fungovaly třeba síťové protokoly, tak se
nedomluví nic s ničím. A i kdyby se domluvil, tak nebude vědět, jestli
to pochopil správně.

PL