KICAD - velikost instalace, pripadne vypomoc s exportem pcb do dxf.

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Květen 17 20:38:15 CEST 2022

1. Z původního zdroje to nejde jednoduše stáhnout.
   workaroud - použít příkaz "wget
https://remoteqth.com/hw/Rotator-Interface-4.0.3.zip"
2. Na těch svg z nagano.cz není nic vidět.
   workaroud - v KICAD místo Plot použít Export.

Pokud chcete, definujte jaké vrstvy exportovat a v jakém formátu, zip
pak můžu poslat, na web to dávat nebudu.

Mrazík