Zajimave "pajeni"

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Květen 17 15:37:40 CEST 2022

Odstartovali asi mimo jiné proto, že ostré moduly byly (podle popisu)
zalité kompletně.
Jen ty pro pozemní testování byly jenom takhle posoplené tavným lepidlem.

A k bodování: moderní polovodiče jsou snad vevnitř taky bodované, ne?
Tak když jim to nevadí tam, asi není důvod, aby jim vadilo bodování
zvenku pouzdra.
Nějaký přípravek na ruční mikrobodování možná nemusel být ani moc složitý.
Tehdy se ruční práce nosila. Viz třeba ruční "šití" feritových pamětí.

PL