Zajimave "pajeni"

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Úterý Květen 17 12:37:46 CEST 2022

Tak na to jim stačí, aby bodovačka stiskla spoj dost pevně ne? Pak nemají zbloudilé proudy kudy protékat.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Tomáš Urbanec <tommypnq na centrum.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 17. 5. 2022 12:21:55
Předmět: Re: Zajimave "pajeni"

No hned zkraje píšou: The modules themselves don't use printed-circuit
boards, but instead are built from components that are spot-welded to
metal pegs, as shown below.6

Takže svařování v nějaké podobě je potvrzeno, spíš by mě zajímal ten

nástroj a jeho specifikace, jak je zaručeno, že se nezničí žádný křemík

okolo...

Dne 17.5.2022 v 11:23 Pavel Kutina napsal(a):

> Zdravim,

> koukam do clanku o technice z Apolla a neprestava mne prekvapovat -

> nejen, ze se dokazali vratit, ale ze vubec odstartovali.

> http://www.righto.com/2022/05/talking-with-moon-inside-apollos.html

> Docle mne zaujalo, jakym zpusobem to bylo dratovane - treba tady

> https://static.righto.com/images/apollo-pmp/diff-ampl2.jpg je videt

> hromada pajenych spoju s castecnym ovinutim (nebo taky bez nej), ale

> taky dost spoju kolem tech dvojitych tranzistoru, ktere pajene nejsou -

> co to je? To jsou nejake mikrosvary? Vypada to desne podezrele -

> [...]

Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.

http://www.avg.cz